۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
بازدید:۱۱۸۴
صد آنلاین | یکی از جاذبه‌های منحصربه‌فرد برزیل تالاب پانتانال است، این کشور به طبیعت متنوع، شهر‌های مهیج، پرشور و فرهنگ غنی معروف است. برزیل جذاب‌ترین فستیوال‌های موسیقی و رقص را برگزار می‌کند همچنین با پوشش جنگل‌های بارانی وسیع، سواحل اقیانوس، تالاب‌های بزرگ جهان برای هر توریست علاقه‌مند به طبیعت، می‌تواند تجربه منحصربه‌فردی باشد.
کد خبر : ۷۲۶۲۹

به گزارش صد آنلاین ، یکی از جاذبه‌های منحصربه‌فرد برزیل تالاب پانتانال است، این کشور به طبیعت متنوع، شهر‌های مهیج، پرشور و فرهنگ غنی معروف است. برزیل جذاب‌ترین فستیوال‌های موسیقی و رقص را برگزار می‌کند همچنین با پوشش جنگل‌های بارانی وسیع، سواحل اقیانوس، تالاب‌های بزرگ جهان برای هر توریست علاقه‌مند به طبیعت، می‌تواند تجربه منحصربه‌فردی باشد.

 

 

 

 




بخش عمده تالاب پانتانال در ایالت جنوبی کشور برزیل قرار گرفته، اما تا ماتو گروسو و بخش‌هایی از بولیوی و پاراگوئه نیز گسترش دارد. این‌جا یک منطقه طبیعی است که بزرگ‌ترین پهنه تالاب گرمسیری جهان به حساب می‌آید. تالاب پانتانال در برزیل، بزرگ‌ترین تالاب گرمسیری دنیاست که زنبق‌های معروف ویکتوریا در این مکان یافت می‌شوند. تنوع مزارع و کلبه‌ها در این مکان دیدنی هر گردشگری را جذب خود می‌کند. تالاب پانتانال یکی از بهترین جنگل‌های انبوه استوایی است و گردشگران اغلب با یک راهنما به این مکان می‌روند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها